A12. Feedly, Delicious i la cuina

Feedly

En aquest cas afegeixo al meu compte personal de Feedly un apartat dedicat a la cuina per estar assabentada de les últimes receptes publicades a les pàgines que m’interessen.

Captura de pantalla 2015-04-16 a las 15.46.56

Delicious

Faig una llista d’enllaços a pàgines de cuina d’interès i les etiqueto.

Captura de pantalla 2015-04-21 a las 0.25.16

https://delicious.com/annajl

Conclusió

La pàgina Feedly em sembla molt útil i interessant, permet estar al dia de les fonts d’interès d’una manera molt senzilla.
La meva relació amb Delicious no és tan bona, ja que em sembla que les facilitats que ofereix les trobem de manera molt més senzilla (tot i que menys completa, ja que no utilitza el format “xarxa social”) a la barra de marcadors que ofereix Google Chrome.

Anna Jaén

A12. Feedly, Delicious i la cuina

Leave a Reply

